سورپرایز

ایده های سورپرایز روز دختر

دختر فرشته آسمانی است که از جانب خدا برای شما فرستاده شده تا یارو همدم و انیس و مونس شما باشد. اگر شما هم یکی از این فرشته های آسمانی دارید پس بدانید که انسان بسیار خوشبختی هستید.

ایده های سورپرایز روز دختر

دختر فرشته آسمانی است که از جانب خدا برای شما فرستاده شده تا یارو همدم و انیس و مونس شما باشد. اگر شما هم یکی از این فرشته های آسمانی دارید پس بدانید که انسان بسیار خوشبختی هستید. مقام دختر تا حدی اهمیت دارد که یک روز از سال را به این فرشته های زمینی اختصاص داده اند. روز دختر روزی است که همه کسانی که دختر دارند در این روز به نحوی دختران خود را خوشحال می‌کنند و به آن‌ها می‌فهمانند که چقدر وجودشان ارزشمند و مهم است و دوست دارند سورپرایز روز دختر را در این روز برای دخترانشان انجام دهند.

جشن پلاس این مقاله خود را به دختران این فرشته های زیبا اختصاص داده است. ما سعی بر این داریم که برای خوشحال کردن دختران نازنینتان در این روز قشنگ ایده های جالبی به شما پیشنهاد بدهیم وامیدواریم از آن‌ها در غافلگیر و خشنود ساختن دخترانتان دلبندتان استفاده کنید.

برای دخترتان کیک تهیه کنید

کیک همیشه یک سورپرایز عالی و هیجان انگیز بوده است. سورپرایز روز دختر شما می‌تواند پختن یا سفارش یک کیک زیبا با مدل های دخترانه یا با اسم یا عکس دخترتان باشد. مطمئنن او با دیدن این کیک زیبا حسابی غافلگیر خواهد شد. حتی می‌توانید این کیک را به مدرسه، محل کار یا جایی که می‌دانید دخترتان در آنجاست و غافلگیر خواهد شد ببرید و حسابی او را سورپرایز کنید.

دختران به کتاب علاقه زیادی دارند

ایده های سورپرایز روز دختر
ایده های سورپرایز روز دختر

کتاب جزو هدایای معنوی بسیار ارزشمند است. و بسیاری از دختران به کتاب علاقه زیادی دارند. اگر دختر شما نیز جزو این دسته از دختران است سورپرایز روز دختر برای او می‌تواند یک جلد کتاب خوب باشد. خرید یک کتاب با موضوع مورد علاقه او می‌تواند او را بیشتر از هر هدیه دیگری در روز دختر خوشحال کند.

بلیت کنسرت خواننده مورد علاقه او

دختران به دلیل احساساتی بودن و روحیه لطیفی که دارند معمولا علاقه زیادی به موسیقی و ساز و آواز دارند و همه ما می‌دانیم که هر دختری برای خود یک خواننده مورد علاقه دارد که آهنگ های او را بیشتر از همه گوش می‌دهد و آرزویش شرکت در کنسرت آن خواننده است. به عنوان سوپرایز روز دختر می‌توانید از قبل بلیت کنسرت خواننده مورد علاقه دخترتان را تهیه کنید و در روز دختر به او بدهید تا برای او یک خاطره به یادماندنی و دوست داشتنی از روز دختر و هدیه روز دختر به جای بگذارید.

گل خریدن

ایده های سورپرایز روز دختر
ایده های سورپرایز روز دختر

گل خریدن برای هر مناسبتی زیباست. فرقی نمی‌کند که این گل خریدن برای سورپرایز روز دختر باشد یا سورپرایز تولد و یا سالگرد ازدواج. شما حتی اگر بدون مناسبت نیز به شخصی گل بدهید او را هیجان زده کرده و حس خوبی را به او منتقل خواهید کرد. برای دختران عزیزتان نیز در این روز گل بخرید و ترجیحا گل هم نام آنان یا گل مورد علاقه آن‌ها را برایشان بخرید و در روز دختر به آن‌ها هدیه بدهید.

ترتیب دادن یک جشن کوچک و دعوت از دوستان او

یکی از سورپرایزهایی که همیشه می‌تواند هیجان انگیز باشد و هیچ وقت جذابیت خود را از دست نمی‌دهد مهمانی های غافلگیرانه است. برای سورپرایز روز دختر می‌توانید دوستان دختر خود را دعوت کنید بدون اینکه او بداند و جشن کوچکی را برای او در کنار دوستانش برپا کنید تا برای او یک روز خاطره انگیز و به یادماندنی بسازید.

آلبوم عکس های قدیمی برای دخترتان

تهیه یک آلبوم از عکس های قدیمی دخترتان از کودکی تا به امروز می‌تواند سورپرایز روز دختر قشنگی باشد. مطمئنن هر کسی از دیدن تمام عکس های کودکی تا بزرگسالی در یک جا هیجان زده خواهد شد. می‌توانید چند عکسی که می‌دانید او خیلی دوست دارد را نیز چاپ کنید و درون آن آلبوم به او هدیه بدهید. فراموش نکنید که هدیه و سورپرایز روز دختر لزومی ندارد که حتما یک هدیه مادی گران قیمت باشد. گاهی بعضی چیزهای خاطره انگیز و چیزهایی که حس خوبی به دخترتان منتقل می‌کند می‌تواند ارزشی چند برابر برای او داشته باشد.

ترتیب دادن یک سفر یا پیک نیک

یکی دیگر از ایده های سورپرایز روز دختر می‌تواند ترتیب دادن یک سفر یا پیک نیک برای دخترتان به تنهایی یا همراه شما یا به همراه دوستانش باشد. یک پیک نیک یک روزه خانوادگی می‌تواند روز دختر را هم برای دخترتان و هم برای دیگر اعضای خانواده خاطره انگیز و به یاد ماندنی کند.

یک کارت تبریک زیبای روز دختر

ایده های سورپرایز روز دختر
ایده های سورپرایز روز دختر

کارت تبرکیی که خودتان آن را درست کردید می‌تواند یک سورپرایز روز دختر عالی و با ارزش برای دخترتان باشد. اگر کمی هم در درست کردن این کارت تبریک خلاقیت به خرج دهید بسیار عالی است. مثلا می‌توانید روی آن با دست خط خودتان یادداشت تبریک و جمله محبت آمیزی برای او بنویسید و همراه گل یا یک هدیه یا به تنهایی به او بدهید. مطمئن باشید این کارت تبریک یک هدیه با ارزش برای او خواهد بود که همیشه آن را یادگاری نگه می‌دارد.

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا
    بستن
    بستن