پیشنهادات ویژهسورپرایز

در هنگام خرید کادو برای خانم ها این موارد را در نظر داشته باشید؟

ممکن است خرید کادو برای خانم ها ترسناک و دلهره آور به نظر برسد، اما شما می توانید با فکر کردن انتخاب عاقلانه ای داشته باشید.

ممکن است خرید کادو برای خانم ها ترسناک و دلهره آور به نظر برسد، اما شما می توانید با فکر کردن انتخاب عاقلانه ای داشته باشید. یک کادوی فوق العاده نیازی به هزینه های خیلی زیاد ندارد و لازم نیست که حتما کاربردی باشد. بهترین کادو از قلب شما نشات می گیرد و نشان دهنده پیوند قوی بین شما و شخص دیگر است. برای او کادویی بگیرید که می دانید دوست دارد یا هدیه ای منحصر به فرد که خودش فکر نمی کند که لازم دارد. خانم ها دوست دارند که برایشان وقت بگذارید و نشان دهید که چه قدر به او اهمیت می دهید.

چه هدیه هایی برای خانم ها ارزشمند است؟

هدیه برای خانم ها
هدیه برای خانم ها

انتخاب هدیه برای خانم ها کار راحتی نیست، زیرا خانم ها و آقایان در مسائل مختلف دیدگاه های متفاوتی نسبت به هم  دارند. هنگام خرید کادو برای خانم ها، اعمال سلیقه شخصی می تواند مشکل ساز باشد. این کار باعث می شود تا کادویی که شما  فکر می کنید خانم تان دوست دارد را بخرید، و نه آن چه که او واقعا می پسندد. اگر به دنبال خرید کادو برای خانم ها هستید، باید بدانید که او در هدیه شما به دنبال چه چیزی است. اهمیتی ندارد که کادو گیرنده همسر،  دوست، مادر، و یا حتی خاله شما باشد. ما در جشن پلاس نکات راهنمای خرید کادو برای خانم ها را برایتان بیان کرده ایم.

توصیه های لازم برای خرید کادو برای خانم ها

عشق و توجه بیشتر از کادو برای خانم ها اهمیت دارد

هدیه برای خانم ها
هدیه برای خانم ها

خانم ها نیتی که در پشت کادوی شما وجود دارد را تجزیه و تحلیل می کنند. فکر و توجهی که برای کادو صرف کرده اید از نیازی که به آن کادو دارد مهم تر است. سورپرایز شدن و دانستن اینکه به او اهمیت می دهید برای خانم ها دلپذیر است. در خرید کادو برای خانم ها ، تلاش و تفکر می تواند بسیار موثر باشد.

خانم ها به نیت شما دقت می کنند

در هنگام خرید کادو برای خانم ها این موارد را در نظر داشته باشید
در هنگام خرید کادو برای خانم ها این موارد را در نظر داشته باشید

اصول کلی خرید کادو برای خانم ها حدودا یکسان است. قدردانی کردن از خانم ها مهم است و زیاد سخت نیست؛ به شرط آن که هدیه شما نشان دهنده توجه و تمرکز شما بر آن چه که خانم ها دوست دارند باشد.

گرفتن کادوهای کاربردی برای خانم ها  لذت بخش است، اما بیشتر تمایل به گرفتن کادو های منحصر به فردی دارند. خانم ها  لوازم ضروری که مورد نیازشان است را خریداری می کنند، اما به ندرت پیش می آید که با خرید چیزی خاص خودشان را خوشحال کنند. در خرید کادو برای خانم ها به این نکته توجه کنید.

بین خرید کیف دستی گران قیمتی و خرید کرم ضد چروک برای خانم ها تفاوت هایی وجود دارد! از نظر شما شاید کیف هدیه کاربردی نباشد، اما از نظر همسرتان کاربردی است. اگر شما برایش کرم ضد چروک بخرید این پیام را می رسانید که همسرتان پیر به نظر می رسد

در هنگام خرید کادو برای خانم ها این موارد را در نظر داشته باشید
در هنگام خرید کادو برای خانم ها این موارد را در نظر داشته باشید

 نکاتی که باید در هنگام خرید کادو برای خانم ها باید در نظر داشته باشید

قدر دانی از خانم ها کار پیچیده ای نیست؛ اما همان طور که در مثال های بالا گفتیم ، قطعا می تواند به شکل نادرست انجام شود. برای خرید کادو برای خانم ها  نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

در یک روز عادی به او کادو بدهید

در روز هایی مثل ولنتاین، تولد یا سالگرد ازدواج انتظار می رود که شما به او کادو دهید. اما اگر واقعا می خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید، در یک روز عادی برای او هدیه بخرید تا نشان دهید که به فکر او هستید.

لازم نیست زیاد هزینه کنید؛ احتمالا با یک شاخه گل، شکلات مورد علاقه ا و یا با درست کردن نهار او سوپرایز و خوشحال خواهد شد. ارزش مادی هدیه زیاد مهم نیست، آن چه اهمیت دارد روش قدردانی شما است.

برای خرید کادو برای خانم ها فکر کنید.

خانم ها توجه به عاتیق شان را دوست دارند. می توانید یک کادوی مطلوب و کاربردی که مدت هاست درباره اش حرف می زند را بخرید، و هم به سراغ هدیه ای بروید که متوجه نشده به آن نیاز دارد.

معمولا وقتی خانم ها مدام درباره چیزی حرف می زنند، آنرا دوست دارند. احتمالا در میان حرف هایش به چیزی که دوست دارد یا می خواهد بخرد اشاره می کند. او جزئیات بیشتری از چیزی که می خواهد را به شما می گوید. برای مثال اگر به مرکز خرید می روید و  خانمتان با اشتیاق به یک کیف دستی مشکی نگاه می کند یعنی آن کیف دستی می تواند یک کادو فوق العاده باشد.

بانتخاب یک کادوی خوب نیاز به ذهن خوانی ندارد
در هنگام خرید کادو برای خانم ها این موارد را در نظر داشته باشید
در هنگام خرید کادو برای خانم ها این موارد را در نظر داشته باشید

پی بردن به آنچه که یک خانم نیاز دارد، اما خود او نمی داند، شبیه ذهن خوانی است؛ اما در واقع اینطور نیست. در حل مشکلات  از توانایی هایتان کمک بگیرید و به تجربیات او به شیوه ای جدید نگاه کنید. برای مثال، همسر شما معده درد نسبتا سختی داشته و مقدار زیادی دارو مصرف می کند. برای آن که او را سوپرایز کنید می توانید یک پد گرمایی، کیسه آب گرم، شکلات یا کارت یادداشتی که نشان می دهد متوجه مریضی او هستید برای او بخرید. با این کار نشان می دهید که او چقدر برایتان اهمیت دارد.

یک مثال دیگر.”مادر من برای سال های طولانی پیشخدمت بود و درد پاهایش او را اذیت می کرد. هنگامی که من به کفش های او نگاه کردم متوجه مشکل شدم، مدت زیادی بود آن کفش ها را می پوشید و دیگر مناسب نبودند. یک جفت کفش جدید بهترین هدیه ای بود که می توانستم به او بدهم.

در هنگام خرید کادو برای خانم ها این موارد را در نظر داشته باشید
در هنگام خرید کادو برای خانم ها این موارد را در نظر داشته باشید
در هنگام خرید کادو برای خانم ها به معنای کادوی خود دقت کنید

هنگام انتخاب و خرید کادو برای خانم ها در مورد هدایایی که به وزن و اندام او مربوط می شود بیشتر احتیاط کنید. معیارهای زیبایی نادرست، مثل اندامی مانند مانکن ها، به خانم ها فشار روانی زیادی می آورد.

احتمال دارد همسرتان صراحتا به شما بگوید که برای هدیه تولدش، عضویت در باشگاه یا رژیم غذایی دکتر فلانی را می خواهد. با این وجود از خرید  این نوع هدیه برای او اجتناب کنید زیرا ممکن است با این کار به طور اتفاقی این پیام را به او بدهید که ظاهرش مشکل دارد.

لوازم آشپزخانه کادوی مناسبی برای خانم ها نیست؛ البته موارد استثنایی هم وجود دارد. مثلا مادری عاشق شیرینی پزی است و برای ارتقاء آن، به یک میکسر جدید نیاز دارد؛ اگر آن میکسر را برایش بگیرید از داشتن آن بسیار خوشحال خواهد شد. در صورتی که برای خانم ها وسایل آشپزخانه بخرید، ممکن است این پیام را برسانید که او به آشپزخانه تعلق دارد. شاید این موضوع نیت شما نباشد اما در نهایت این معنا را می دهد.

راهنمای خرید کادو برای خانم ها
راهنمای خرید کادو برای خانم ها
در هنگام خرید کادو برای خانم ها، هدیه ای منحصر به خودش را بخرید

در هنگام خرید کادو برای خانم ها ، موردی که منحصر او هستند را انتخاب کنید. مثلا می توانید به عنوان هدیه دو نفری به کنسرت بروید. به سراغ فعالیت هایی که او بیشتر دوست دارد بروید، با کنار گذاشتن راحتی خود و انتخاب فعالیتی که او دوست دارد، توجهش را بیشتر به خود جلب می کنید.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا
    بستن
    بستن