تم تولد

تم تولد سوفیا تمی مناسب برای دختر خانوم ها

در این مطلب همه چیز درباره ی تم تولد سوفیا رو به شما میگیم در ادامه با ما همراه باشید .

معمولا بچه ها قدرت تخیل بالایی دارن و خودشون رو به جای شخصیت ها و کاراکتر های تلوزیونی تصور میکنن . امروزه یکی از محبوب ترین پرنسس ها ، پرنسس سوفیاست . سوفیا دختریه که یه شبه تبدیل به یه پرنسس میشه و به همین خاطر مشکلاتی براش پیش میاد اما کم کم سعی میکنه خودش رو با شرایط وفق بده داخل این انیمیشن میتونیم ویژگی هایی مثل شجاعت ، مهربانی و … رو ببینیم به همین خاطر میتونه گزینه ی مناسبی برای جشن تولد شما باشه .

میز تدارکات تم تولد سوفیا

سعی کنید برای مکان میز جایی دنج و خوب رو پیدا کنید . میز رو با رنگ هایی مثل بنفش و صورتی که اصلی ترین رنگ های این تم هستن تزئین کنید بعد از این که خوراکی ها مثل کیک و شیرینی ها رو گزاشتید میتونید با استفاده از عروسک های سوفیا یا بدلیجات میزتون رو تزئین کنید .

 

وسایل تزئینی دست ساز برای تم تولد سوفیا

برای این که در مخارجتون صرفه جویی کنید میتونید یه سری از وسایل رو با کمک فرزندتون درست کنید . این کار میتونه خاطرات خوبی هم برای شما بسازه .

آموزش درست کردن پام پام توری : یه تیکه مقوای نازک رو ببرید و طوری رو دور اون بپیچونید و بعد مقوا رو از لای اون خارج کنید با استفاده از یه تیکه سیم تور رو از وسط گره میزنیم تا شکل پاپیون به خودش بگیره حالا لایه های توری رو قیچی کنید و در آخر این لایه ها رو باز کنید .

آموزش ساخت ریسه تولد : چند تیکه مقوا یا کاغذ رنگی تهیه کنید و بعد دقیقا مثل ویدیو پیش برید .

بعد از این که این وسایل رو درست کردید از اون ها برای تزئین میز یا دکور جشن استفاده کنید .

دکوراسیون اتاق

سعی کنید با استفاده از رنگ های صورتی و بنفش یه قصر کوچیک و فانتزی بسازید و با استفاده از بادکنک ها و بالن های سوفیا دیوارها رو تزئین کنید

تم تولد سوفیا

کارت پستال تم تولد سوفیا

خودتون میتونید به راحتی کارت پستال های زیبایی درست کنید سعی کنید جوری این کارت پستال ها رو درست کنید که مهمون هاتون بتونن اون ها رو به عنوان یادگاری نگه دارن برای درست کردن کارت پستال می تونید روی یه تیکه مقوا عکس فرزندتون رو بچسبونید و روی تیکه دیگه اون مشخصات جشن رو بنویسید برای این که بچه ها رو به اومدن به جشنتون تشویق کنید می تونید از عکس های سوفیا برای کارت پستالتون استفاده کنید.

لباس کودک با تم تولد سوفیا

احتمالا یکی از سوال هایی که می پرسید اینه که چی بپوشم ؟ انتخاب لباس مناسب با این تم کار خیلی سختی نیست فقط کافیه یه پیراهن پرنسسی پف دار یا یا یه بلوز و دامن بنفش بپوشید .

در صورت اینکه زمان کافی برای دوختن لباس شبیه پرنسس سوفیا دارید می تونید این کار رو  به یه خیاط ماهر بسپارید

بازی و سرگرمی

برای این که هیجان جشنتون از بین نره بهتره که بازی هایی رو انتخاب کنید و به بچه ها در انجام اون بازی ها کمک کنید .

یکی از بازی های بیخطر که برای بچه های بالای 5 سال مناسبه بازی بگرد و پیدا کن هست . بازی به این صورته که چشم های یکی از بچه ها رو می بندید و قاشق بزرگی به اون میدید بعد یه گوشه از اتاق ظرف یا قابلمه ای قرار میدید که زیر یا داخل اون جایزه ای هست حالا اون بچه باید روی زمین چهار دست و پا حرکت کنه و بچه هایی که ایستاده هستن اون رو به طرف ظرف راهنمایی کنن مثلا وقتی داره به ظرف نزدیک میشه بگن نزدیک نزدیک نزدیک و …

باکس های سورپرایز

یه سری جعبه ها که روی اون ها برچسب ها و یا شکل سوفیا قرار داره رو آماده کنید و داخل اون ها رو با هرچیزی که می خواید پر کنید مثلا جواهرات و …

بچه ها بعد از دیدن این سورپرایز خودشون رو یه پرنسس تصور میکنن همین طور این باکس ها میتونه سورپرایز خوبی برای تشکر از مهمون های شما باشه .

تم تولد سوفیا

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش تم تولد بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

نکته قابل توجهی که در مورد تم‌های سفارشی وجود دارد این است که لازم نیست ساکن شهر تهران باشید تا بتوانید تم دلخواه خود را سفارش دهید. بلکه ارسال محصولات جشن پلاس به تمام شهرهای ایران انجام می‌شود. بنابراین امکان سفارشی سازی تم‌های جشن پلاس از تمامی شهرستان‌ها نیز امکان پذیر است.فقط با توجه به پر کار بودن تم‌های سفارشی قبول سفارش تم ۱۰ روز قبل از مراسم انجام می‌گیرد. همچنین توجه داشته باشید که طرح اولیه تم قبل از چاپ برای شما ارسال می‌شود تا پس از تایید نهایی شما آماده سازی شود.

تم‌های سفارشی امکان استفاده از نام و عکس فرزند شما را نیز برایتان فراهم می‌کنند تا یک تم خاص و منحصر به فرد را برای جشن تولد فرزندتان تهیه کنید.ا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش این تم‌ها بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن