تم تولد

تم تولد یلدا ، تولدی دوست داشتنی در شبی به یادماندنی

در این مطلب همه چیز درباره ی تم تولد یلدا رو بیان می کنیم در ادامه با ما همراه باشید .

یکی از محبوب ترین و آشنا ترین جشن های ایران باستان جشن شب یلداست که با شنیدن اون به صورت ناخودآگاه یاد هندوانه و آداب و رسومی می افتیم که طی این جشن انجام میدیم ما هرسال این شب رو داخل مهد کودک خونه یا … جشن میگیریم اما تاحالا به این فکر کردید که برگزاری  تولد با تم یلدا چقدر بینظیر میشه ؟ این تم باعث میشه که به طور اتوماتیک تمام غذاهای شما متناسب با آدام و رسوم این شب انتخاب بشن و انجام این تم به طور کامل می تونه یه شب رویایی رو براتون رقم بزنه .

برای تم تولد یلدا باید از غذاها و خوراکی های یلدایی مثل هندوانه و انار استفاده بشه که بیشتر از هندوانه برای تزئینات اصلی استفاده میشه اما این به این معنی نیست که نباید از انار داخل سایر تزئینات استفاده کرد . برای دریافت مشاور در زمینه تم یلدا میتونید همکاران ما در جشن پلاس در تماس باشید .

تم تولد یلدا

ایده هایی برای جشن تولد با تم تولد یلدا یا هندوانه

احتمالا شما هم دارید فکر می کنید که تم یلدا فقط می تونه مخصوص شب یلدا باشه اما باید بهتون بگم که داخل خیلی از کشورها اولین تابستون فرزندشون رو با تم یلدا جشن میگیرن تا هندوانه از فرزندشون دربرابر گرما محافظت کنه  در واقع همون طور که کشورهای دیگه برای تابستون این جشن رو آماده میکنن ما می تونیم جشنی برای شروع زمستون با این تم آماده کنیم که در ادامه ایده هایی در این زمینه رو به شما میگیم .

ایده های برگزاری جشن با تم تولد یلدا

اولین کاری که باید انجام بدید دعوت مهمون هاست برای این کار از کارت دعوت هایی متناسب با تم تولد استفاده کنید .

یکی از بهترین ایده هایی که می تونید داشته باشید تهیه لباسی متناسب با تم تولده که برای سفارش لباس متناسب با این تم میتونید با همکاران ما در جشن پلاس تماس بگیرید .

ریسه باعث پرانرژی شدن فضا میشن و در زیبایی محیط جشن تاثیر خیلی زیادی دارن پس سعی کنید از ریسه هایی متناسب با این تم استفاده کنید .

اگر می خواید برای فرزند کوچک خودتون اولین یلداش رو جشن بگیرید ما به شما توصیه ی استفاده از ریسه های متناسب با تم در مقیاس کوچک تر رو پیشنهاد می کنیم .

برای تزئین محیط می تونید از بادبزن های کاغذی که به نحوی مرتبط با تمتون هستن استفاده کنید .

حالا که این تم رو انتخاب کردید لازمه که خوراکی ها و نوشیدنی هایی که تهیه می کنید متناسب با تمتون انتخاب بشن برای این کار می تونید از خلاقیت خودتون استفاده کنید .

اگر می خواید تمام جزئیات تم تولد یلدا رو انجام بدید لازمه که سایر اقلام تم تولد یلدا رو تهیه کنید اینطوری جشنی متفاوت خواهید داشت که تا سال ها خاطرش تو ذهن مهمون هاتون و البته خودتون باقی می مونه .

برای این که عکس های جالب تر و زیبا تری بگیرید کلاه هایی تهیه کنید و در عکس ها از اون کلاه ها استفاده کنید . می تونید از کلاه های نمدی برای کسایی که به کلاه ها حساس هستن استفاده کنید.

یکی از بهترین بخش های هر تولد گیف هایی هستن که صاحب تولد به عنوان تشکر برای حضور درجشن به مهمون ها میده امروزه گیفت های کاغذی از بین تمام گیفت ها حسابی پر طرفدار شدن .

                       

برای دادن هدیه به مهمون هاتون می تونید از جعبه هایی متناسب با تم یلدا استفاده کنید .

اگر دنبال یه گیفت دوست داشتنی و موندگار می گردید می تونید از گیفت های انار خشک شده جشن پلاس که با یک شعر آماده میشن استفاده کنید .

اگر قصد خرید هرکدوم از اقلام تم تولد یلدا رو دارید می تونید با همکارهای ما در جشن پلاس در تماس باشید .

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش تم تولد بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

نکته قابل توجهی که در مورد تم‌های سفارشی وجود دارد این است که لازم نیست ساکن شهر تهران باشید تا بتوانید تم دلخواه خود را سفارش دهید. بلکه ارسال محصولات جشن پلاس به تمام شهرهای ایران انجام می‌شود. بنابراین امکان سفارشی سازی تم‌های جشن پلاس از تمامی شهرستان‌ها نیز امکان پذیر است.فقط با توجه به پر کار بودن تم‌های سفارشی قبول سفارش تم ۱۰ روز قبل از مراسم انجام می‌گیرد. همچنین توجه داشته باشید که طرح اولیه تم قبل از چاپ برای شما ارسال می‌شود تا پس از تایید نهایی شما آماده سازی شود.

تم‌های سفارشی امکان استفاده از نام و عکس فرزند شما را نیز برایتان فراهم می‌کنند تا یک تم خاص و منحصر به فرد را برای جشن تولد فرزندتان تهیه کنید.ا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش این تم‌ها بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن