تم تولد

تم تولد یک سالگی تمی شاد و جذاب با آموزش ویدیوی

در این مطلب می خوایم همه چیز درباره ی تم تولد یک سالگی رو بگیم . با ما همراه باشید .

تبریک عرض میکنم . قطعا داخل این یک سال برای این که آقا پسر یا دختر خانوم خودتون رو از یه بچه کوچولو به یه همچین آقا پسر یا دختر خانوم قوی تبدیل کنین کلی سختی کشیدید . پس چه موقعی بهتر از الان ؟ حالا که فرزندتون یک سالش شده وقتشه که یه جشن بگیرید و حسابی خوش بگزرونید .

تم تولد یک سالگی

از اون جایی گه احتمالا فرزندتون تازه راه رفتن رو شروع کرده و کم کم داره حرف میزنه حتما این تولد واستون یه تولد خاطره انگیز میشه . برایتون ایده هایی درقالب ویدیو آماده کردیم که میتونید از اون ها استفاده کنید بعد از دیدن ویدیو از خوندن مطالب غافل نشید و اون ها رو هم مطالعه کنید .

شما بعد از تماشای این ویدیو میتونید تم رو طراحی کنید و یا سفارشتون رو ثبت کنید تا جشن پلاس اون رو براتون تهیه کنه جشن پلاس از این که بتونه با آماده کردن تم تولدتون نقشی در ثبت خاطرات خوب شما داشته باشه خیلی خوشحال میشه .

کارهایی که برای تم تولد یک سالگی باید انجام داد :

در انتخاب زمان دقت کافی داشته باشید

از اون جایی که بچه های یک ساله خیلی زود خسته میشن بهتره که مدت جشن بین یک تا یک و نیم ساعت باشه اگر مدت جشن بیش از این مدت طول بکشه ممکنه فرزندتون خسته بشه و کمی بداخلاقی کنه  همین طور ساعت خواب فرزندتون رو هم درنظر بگیرید و سعی کنید جشن رو داخل ساعات بعد از خواب اون بزارید مثلا اگر عادت داره بین ساعت ۳ تا ۴ ظهر بخوابه بهتره که جشن ساعت ۴ باشه اینطوری انرژی زیادی که بعد از خواب داره هم تخلیه میشه .

کمک بگیرید

از اون جایی که بچه های یک ساله احتیاج به توجه زیادی دارن ممکنه که به شما اجازه  تزئین محیط یا سایر کارها رو ندن برای همین لازمه که از یکی از اعضای خوانواده یا دوستانتون برای کارهای جانبی کمک بگیرید همین طور اگر زمان کافی برای درست کردن تم ندارید میتونید تزئینات تم رو به طور آماده تهیه کنید جشن پلاس پیشنهاد های شگفت انگیزی در این زمینه برای شما داره .

 در انتخاب مهمان ها و دعوت آن ها دقت کنید

برای این که وسایل پذیرایی به اندازه کافی تهیه کنید لیستی از مهمون هاتون رو بنویسید برای همه اون ها کارت دعوت تهیه کنید و روی اون کارت همه چیز درباره ی جشن رو بنویسید . سعی کنید خودتون این کارت ها رو به مهمون ها بدید و از اون ها بخواید که حتما به جشن شما تشریف بیارن .

تم رنگی استفاده کنید

برای تم تولد بچه ها ی یک ساله به جای استفاده از شخصیت ها و کاراکتر ها باید از رنگ های زیاد ، متنوع و شاد استفاده کنیم چرا که بچه های یک ساله هنوز با شخصیت های تلوزیونی آشنایی ندارن و طبیعتا هنوز به هیچ کدوم از اون ها علاقه هم ندارن

برای مثال میتونید از سه رنگ سفید ، آبی روشن و طوسی استفاده کنید .

بچه ها عاشق بادکنک هستن

از اون جایی که همه بچه ها دراین سن عاشق بادکنک هستن سعی کنید از انواع و اقسام بادکنک ها با رنگ های متناسب با تم استفاده کنید . با این کار انرژی فرزندتون هم چندبرابر میشه .

رنگ تم برای دختر خانوم ها

معمولا برای پسر ها از رنگ آبی و برای دختر ها از رنگ صورتی استفاده میکنن . برای یه تم دخترونه از رنگ های صورتی روشن و تیره ، زرد تیره و سفید استفاده کنید . توجه کنید که بیشتر باید از رنگ صورتی استفاده کنید .

از ایده های خلاقانه استفاده کنید

همونطور که داخل ویدیو نشون دادیم یکی از خلاقانه ترین کارها اینه که روی یه تخته اطلاعاتی مثل قد ، وزن ، و سایز فرزندتون رو بنویسید سعی کنید از این جور ایده ها استفاده کنید و از اون جایی که فیلم و عکس میگیرید  سال ها بعد فرزندتون با دیدن این ایده ها از شما تشکر میکنه .

عکاسی کنید

از اون جایی که بعد از جشن ممکنه تزئینات تم شما خراب بشه حتما قبل از شروع جشن از فرزندتون و تم تولد عکس و فیلم بگیرید حتی میتونید از مراحل آماده کردن تم و تزئین محیط جشن هم فیلم و عکس بگیرید و وقتی فرزندتون بزرگ شد اینه فیلم  و عکس ها رو نشون اون بدید .

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش تم تولد بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

نکته قابل توجهی که در مورد تم‌های سفارشی وجود دارد این است که لازم نیست ساکن شهر تهران باشید تا بتوانید تم دلخواه خود را سفارش دهید. بلکه ارسال محصولات جشن پلاس به تمام شهرهای ایران انجام می‌شود. بنابراین امکان سفارشی سازی تم‌های جشن پلاس از تمامی شهرستان‌ها نیز امکان پذیر است.فقط با توجه به پر کار بودن تم‌های سفارشی قبول سفارش تم ۱۰ روز قبل از مراسم انجام می‌گیرد. همچنین توجه داشته باشید که طرح اولیه تم قبل از چاپ برای شما ارسال می‌شود تا پس از تایید نهایی شما آماده سازی شود.

تم‌های سفارشی امکان استفاده از نام و عکس فرزند شما را نیز برایتان فراهم می‌کنند تا یک تم خاص و منحصر به فرد را برای جشن تولد فرزندتان تهیه کنید.ا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.

تیم جشن پلاس با ارائه انواع تم‌های سفارشی به شما کمک می کند تا زیبایی جشن‌هایتان را چندین برابر کنید.
سفارش این تم‌ها بسیار ساده است. کافی است طرح تم دلخواه خود را انتخاب و با جشن پلاس تماس بگیرید .

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن