تم تولدتولد کودک

جشن تولد فرزندتان را با تم تولد میکی موس برگزار کنید

خانواده های بسیاری هستند که سعی می کنند روز تولد فرزندشان را با دوستان و کودکان دیگر جشن بگیرند. اگر شما هم جز این دسته هستید

 جشن پلاس: خانواده های بسیاری هستند که سعی می کنند روز تولد فرزندشان را با دوستان و کودکان دیگر جشن بگیرند. اگر شما هم جز این دسته هستید، پیشنهاد می کنم تا این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کارهایی که باید برای برگزاری یک جشن با تم تولد میکی موس انجام شود را برای تان توضیح خواهم داد. میکی موس یکی از شخصیت های کارتونی محبوب میان بچه هاست و شک ندارم که فرزندتان با دیدن چنین تمی بسیار خوشحال خواهد شد. این تم جنسیتی ندارد و می توانید آن را برای فرزندان دختر و پسر خود برگزار کنید.

لازم نیست نگران تامین وسایل مورد نیاز تم تولد فوق باشید. می توانید وسایل مورد نیاز آن را با یک کلیک ساده روی این لینک و از طریق فروشگاه جشن پلاس خریداری نمایید.

برنامه ریزی برای تم تولد میکی موس

overview_invite_favor

برای برگزای یک تم باید همه وسایل مورد نیاز آن را تهیه کنید. از لیوان و بشقاب گرفته تا تهیه یک پیناتا برای سرگرمی کودکان. پیناتا یک اسباب بازی برای سرگرمی کودکان است که در مطلب های قبلی به طور کامل توضیح داده شده است.  بعد از تهیه کردن این وسایل می رویم به سراغ کارهایی که باید برای برگزاری جشن انجام داد. اگر وقت کافی دارید می توانید کارت دعوت مهمانان را خودتان در خانه بسازید. در غیر اینصورت می توانید کارت های ساده ای تهیه کنید و یک جفت گوش میکی موس روی هرکدام بچسبانید تا با تم تولد هماهنگ باشد.

برای دکوراسیون تولد نیز می توانید کارد و چنگال های میکی موس را از فروشگاه اینترنتی جشن پلاس خریداری نمایید. برای تمامی مهمانانی که به تولد دعوت نموده، یک جفت گوش میکی موس تهیه نمایید تا وقتی وارد خانه می شوند آن را روی گوش های خود بگذارند. می توانید بادکنک های میکی موس را به پشت تمامی صندلی ها بچسبانید و استند های میکی موسی را برای وسایل پذیرایی آماده کنید.

می توانید غذاهایی را برای تولد سرو کنید که با تم میکی موس در ارتباط باشد. شکل غذاها را به ترتیبی تزیین کنید که به شکل میکی موس دیده شود. به راحتی می توان کوکی ها یا کاپ کیک هایی به شکل میکی موس تهیه کرد یا اینکه ظاهر آن ها را به این شکل تزیین نمود. پاپ کورن های میکی موس انتخاب دیگری است که پیش روی شما قرار دارد.

بازی را فراموش نکنید.

بچه ها همیشه دوست دارند بازی کنند و چه بهتر که روز تولد بهشان اجازه دهیم تا بازی های جذاب انجام دهند. حتی می توانید بازی های فکری جالبی نیز به راه بیندازید تا در کنار لذت بردن از بازی، موارد آموزشی زیادی را هم یاد بگیرند. بازی کردن به همراه بچه های دیگر، بهترین هدیه ای است که می توانید در این روز به فرزند خود بدهید.

پیشنهاد می کنیم در انجمن گفت و گوی جشن پلاس نظربدین درباره این موضوع و یا سولات خود را مطرح کنید

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا

    [gravityform id="2" title="true" description="true" ajax="true"]

    بستن
    بستن