پیشنهادات ویژهکادوی تولد

هدیه دست ساز زیبا بسازید و سورپرایز کنید

بهترین هدیه ای که می‌توانید به عزیزاتان بدهید هدیه دست‌ساز است. ارزش این هدیه در ساخت آن با عشق و علاقه و با دست خود است و دوستان و عزیزان خود را با آن شگفت‌زده می کنید.

بهترین هدیه ای که می‌توانید به عزیزاتان بدهید هدیه دست‌ساز است. ارزش این هدیه در ساخت آن با عشق و علاقه و با دست خود است و دوستان و عزیزان خود را با آن شگفت‌زده می کنید. این هدایا از نظر اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه هستند. ما در جسن پلاس چند نمونه از هدیه دست ‌ساز را برای شما آماده کرده ایم:

هدیه دست ساز زیبا بسازید

فنجان و لیوان بسازیدهدیه دست ساز

اگر می خواهید یک لیوان چای یا قهوه به فردی هدیه بدهید، می‌توانید اول آن را طراحی کنید و سپس به او هدیه کنید. انجام این کار بسیار آسان است. تنها به یک فنجان سفید و یک ماژیک پورسلین نیاز دارید. سپس باید خلاقیت خود را به کار ببرید وطرح‌های خود را روی آن نقاشی کنید. حتی می‌توانید کلمات و جملات مورد‌علاقه را روی آن بنویسید. اگر قرار‌ است لیوان را به یک کودک هدیه دهید می‌توانید روی آن‌را با طرحی از حیوانات مختلف نقاشی کنید. سعی کنید با‌دقت این‌کار را انجام دهید ولی اگر هم اشتباهی پیش آمد می‌توانید آن‌ پاک کنید و پس از تمام شدن کار فنجان را نیم ساعت در فر با دمای 150 درجه سانتی گراد قرار دهید تا هدیه دست ساز شما آماده شود.

شمع را به عنوان هدیه دست ساز امتحان کنیدهدیه دست ساز

هدیه دست‌ساز دیگر شمع است که علاوه‌ بر ارزان بودن، درست‌کردن آن هم ساده است. برای ساخت این هدیه دست ساز، به تکه موم‌های باقیمانده از شمع‌های قبلی، رنگ پاستل، نخ فتیله و  یک ظرف برای قرار‌‌دادن شمع نیاز دارید.  شما می‌توانید از یک لیوان برای این منظور استفاده کنید. درون یک ظرف فلزی پارافین شمع‌های قبلی و رنگ را با حرارت گاز یا ماکروفر ذوب کنید. برای رنگ هم می‌توانید از مداد شمعی استفاده کنید. حالا فتیلیه را وسط لیوان ثابت کنید و موم را به آرامی داخل لیوان بریزید و بگذارید خود را بگیرد. در آخر می‌توانید اطراف لیوان را با چوب‌های زیبا تزیین کنید و روبان بپیچید.

دفتر دست‌ساز بسازیدهدیه دست ساز

می‌توانید دفتر دست‌ساز خودتان را به فرد مورد‌ علاقه  هدیه دهید.از یک دفتر می‌توان به عنوان دفترچه یادداشت از آن استفاده نمود و درست کردن آن هم خیلی راحت و آسان است. برای درست‌کردن دفتر نیاز به تعدادی کاغذ‌ و یک پوشش ضخیم برای جلد‌‌ آن دارید. باید جلدی که برای کاغذها در نظر‌گرفته اید روی آن قرار بدهید و با دقت نقطه ی میانی آن را علامت بگذارید. با یک سوزن بزرگ سه سوراخ در فواصل مساوی روی آن ایجاد کنید و سپس با نخ یا سیم آن ها را بهم وصل کنید. هدیه دست ساز شما آماده است. اکنون می توانید آن را با سلیقه ی خود تزیین کنید و هدیه‌ی دهید.

کوسن حروف درست کنیدهدیه دست ساز

کوسن‌های زیبایی  با اول‌حرف نام افراد درست کنید. اگر این هدیه دست ساز را به معشوق خود می‌دهید می‌توانید هم اول نام‌خود و هم اول نام‌محبوب خود را درست کنید. کار خود را با انتخاب پارچه و رنگ و طرح آن شروع کنید. در پشت‌پارچه حرف مورد‌‌ نظر خود را بنویسید و  بعد  آنرا برش دهید و بدوزید سپس آن‌را برگردانید و داخل آن‌را پرکنید و در نهایت آن قسمت هم کوک مخفی بزنید. همچنین می توانید کوسن را مربعی شکل درست کنید و در آخر روی آن، حرف مورد‌نظر را با نخ یا کاموای رنگی کار کنید.

گلخانه‌ی شیشه‌ای کوچک (تراریوم) درست کنیدهدیه دست ساز

اگر فردی که به او هدیه می دهید گل و گیاه دوست دارد می توانید به او یک گلدان ‌زیبا به عنوان هدیه دست ساز اهدا کنید. گلدانی که در محفظه‌های شیشه‌ای، محافظ گیاهان مینیاتوری است. می‌توانید به جای خرید از فروشگاه آنرا درست کنید. وسایلی که برای این کار نیاز دارید: یک ظرف شیشه ای به اندازه‌ی دلخواه ماسه، خاک ذغال چوب، خزه و گیاه تراریوم است. حالا باید درون ظرف شیشه‌ای خود یک لایه شن و سنگ‌ریزه و سپس یک لایه ذغال پر کنید. روی ذغال مقداری خزه‌ی اسفاگنوم بریزید و در آخر به مقدار‌‌ کافی خاک را به صورت شیب‌دار درون ظرف بریزید تا گیاه در یک سطح صاف نباشد و جلوه ‌ی زیباتری داشته باشد. در نهایت باید گیاه را انتخاب کنید. این گیاه می‌تواند کاکتوس باشد که رشد کندی هم دارد. می‌توانید گلخانه‌‌ی کوچک خود را با سنگ و چوب تزیین کنید و یک درپوش شیشه‌ای روی آن قراردهید تا ارتباط با بیرون قطع شده و جنگل بارانی مینیاتوری تان آماده است.

برچسب ها

هیچ نظری وجود ندارد

× برای ورود به بحث، باید وارد شوید

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا
    بستن
    بستن